نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و آرژانتین(۷ خرداد ۱۴۰۳)| باخت میلی‌متری ایران مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم پرسپولیس در قزوین میزبان است! گولسیانی در قزوین هم غایب است اوسمار جواب نکونام را نمی دهد دو ایجنت مانع ادامه کار اوسمار با پرسپولیس عدم استقبال اوسمار از حضور مهمانان در تمرین پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و سویا| پایان قشنگ ژاوی شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال انجام شد | مسیری آسان برای شاگردان شمسایی پخش زنده بازی ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های والیبال + تماشای آنلاین نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

نوتیس چیست؟ | چرا فوتبالیست‌ها از این قانون استفاده می‌کنند

  • کد خبر: ۱۷۲۴۷۲
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
نوتیس چیست؟ | چرا فوتبالیست‌ها از این قانون استفاده می‌کنند
اصطلاح نوتیس که این روز‌ها در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران استفاده می‌شود یکی از قوانین حمایتی از بازیکنان فوتبال است.

به گزارش شهرآرانیوز، اصطلاح نوتیس در لغت به معنای اطلاع دادن و تذکر دادن است و بعد از حرفه‌ای شدن فوتبال در کشورمان، در متن قرارداد بازیکنان ذکر می‌شود.

به موجب این قانون زمانی که باشگاه در یک بازه زمانی مشخص به تعهدات خود در قبال بازیکن عمل نکند، بازیکن می‌تواند با ارسال نوتیس از طریق قانونی باشگاه را در جریان این تخلفش قرار دهد.

اگر تعداد نوتیس‌های یک بازیکن به باشگاه به عدد ۳ برسد، ورزشکار این حق را دارد که بصورت یکطرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کند و بعنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات حاضر شود.


البته نوتیس‌ها باید در چارچوب قانون باشد و بازیکن نمی‌تواند نوتیس غیر منطقی و خارج از قاعده ارسال کند.

در مورد اخیر که سروصدای زیادی به راه انداخته، علیرضا بیرانوند با ارسال ۳ نوتیس به باشگاه پرسپولیس، قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.

البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این اخطار‌ها جنبه قانونی نداشته است. گفته می‌شود بیرانوند به این دلیل به باشگاه اخطار داده که بتواند قراردادش را فسخ کند تا برای قرارداد فصل جدید رقم آن را بالاتر ببرد تا به خواسته مالی‌اش برسد. مذاکرات در این باره ادامه دارد، اما به نظر می‌رسد اقدام عجیب دروازه‌بان پرسپولیس راه به جایی نخواهد برد و احتمالاً او نمی‌تواند مبلغ قراردادش را بالا ببرد مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس زیر بار تعهدی بروند که احتمالاً در آینده برای او دردسرساز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->